Ahad, 22 Mac 2009

Mengenai

LinkShare

Shop4Tech

LinkShare Corporation membekalkan busines e-commerce yang mempunyai ruang yang luas untuk "online marketing" termasuk "search marketing, Lead Generation" dan "Affiliate Marketing" (Pemasaran Affiliate).
Para pengiklan akan dapat menambah jualan melalui "Online sales" serta kekuatan LinkShare melalui pelaksanaan "Marketing Network" secara besar-besaran bersama perunding-perunding perkhidmatan yang pakar dan teknologi yang telah dilindungi hak ciptanya.Gabungan perkhidmatan yang bermutu tinggi dengan teknologi yang berinovasi mengizinkan pengiklan dan penerbit (publisher) untuk memperolehi dan menarik kembali pelanggan baru, menambah hasil dan memandu keputusan (drive results).
Rakan kongsi LinkShare termasuk Fortune 500 dan syarikat-syarikat yang memainkan peranan dalam 'business online" termasuk J.C Penney, 1-800-Flowers.com, Avon" dan sebagainya lagi.
LinkShare telah ditubuhkan pada tahun 1996 dan beribu pejabat di New York City, San Francisco, Chicago, London dan Tokyo.
LinkShare adalah peneraju utama yang membekalkan perkhidmatan "on-line marketing" yang mengkhususkan kepada bidang pencarian /search engine optimision,"Lead Generation" dan "affliate marketing".
Sebagai menyambung industri "on-line marketing" yang sedang berkembang dengan pantas, pengiklan (advertiser) dan penerbit (publisher) telah berjaya mengubah arah kepada LinkShare yang mempunyai inovasi dalam teknologi, pengalaman yang mewujudkan "keghairahan" untuk mendapat "driving" ( click dari pelanggan) yang tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tuliskan pandangan anda!

Watch your Favorite Latin American TV online with Jump TV, Inc.